Ha úgy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lévő anyagokat szívesen megosztanád velünk, akor próbáld meg a megfelelő modulba feltölteni. Ha nem sikerül, küld el mail címemre!
Sajnos képeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elküldöd, akkor azt is felteszem!
Márti
Mail:
Tanács regisztrációhoz:
- egyedi felhasználó nevet válassz!
- várd meg a visszaigazoló mailt
- ha nem sikerül belépned kérj jelszóemlékeztetőt
- nem én intézem, tőlem függetlenül működik
- újra próbáld meg
A csapat egysoros vonalban helyezkedik el. Mögöttük a csapat létszámának megfelelő mennyiségű tégla.
Jelre: A hátsó ember elvesz egy téglát, majd a csapattagok előre adogatják
(mindenkinek hozzá kell érnie).
Amikor az első emberhez ér a tégla, elfut vele az asztalig, ott lerakja, majd
üres kézzel visszafut a sor végére, és indítja előre a következő téglát.
Az a csapat nyer, amelyik a leggyorsabban építi fel a tornyát, és ér vissza a kiinduló vonalra. (minden téglának bent kell lennie az építményben)
SZIÁMI FUTÁS
Szülő és gyerek párba áll, a közbülső lábakat összekötjük, így kell megtenni a távot a kockáig, megkerülni azt és vissza. A következő páros akkor indulhat, ha a visszaérők átlépik a vonalat.
Az a csapat nyer, melynek utolsó párosa először ér vissza és lépi át a vonalat.
MEMÓRIA VERSENY
Az asztalra kiteszünk 10-15 tárgyat úgy, hogy a vonal mögül ne lehessen látni.
Az első gyerek az asztalhoz szalad, megnézi a kihelyezett tárgyakat, próbál megjegyezni minél többet azok közül. Visszafut a vonalhoz, ahol a szülők leírják a felsorolt tárgyakat, indítják a következő gyereket. A szülők mindvégig a vonal mögött maradnak, és minden gyerek csak egyszer futhat az asztalhoz.
A versenyt az a csapat nyeri, amelyik a legpontosabban leírja az asztalon található tárgyakat. (csak egyező találat esetén számít a gyorsaság)
PIRAMIS BONTÓ
Az asztalra felépítünk egy piramist. A felnőttek a távolabbi, a gyerekek a közelebbi vonalról, dobnak felváltva. Mindenkinek két dobása van. A szülő – gyerek páros dobása után, együtt indulva összeszedik a 4 db kislabdát, és a következő párosnak odaviszik azokat.
A labda összeszedésekor nem szabad a téglákhoz hozzáérni.
Az a csapat nyer, amelyik labdáival először takarítja le az asztalt.
BÚJÁS A KOCKÁN ÁT
A csapat egysoros vonalban helyezkedik el. Az első ember kezében lufi.
Jelre elfut a kockáig, a lufit átjuttatja a lyukon, Ő maga is átbújik, felkapja a lufit, és visszafut, átadja a soron következőnek. Ha a lufi közben eldurran, azonnal el kell futni a gyűjtőhöz, és beszerezni egy újat.
Az a csapat nyer, amelyiknek minden tagja átbújt a kockán, és az utolsó ember is visszaért a vonal mögé egy ép lufival.