Ha gy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lv anyagokat szvesen megosztand velnk, akor prbld meg a megfelel modulba feltlteni. Ha nem sikerl, kld el mail cmemre!
Sajnos kpeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elkldd, akkor azt is felteszem!
Mrti
Mail:
Tancs regisztrcihoz:
- egyedi felhasznl nevet vlassz!
- vrd meg a visszaigazol mailt
- ha nem sikerl belpned krj jelszemlkeztett
- nem n intzem, tlem fggetlenl mkdik
- jra prbld meg
A csapat egysoros vonalban helyezkedik el. Mgttk a csapat ltszmnak megfelel mennyisg tgla.
Jelre: A hts ember elvesz egy tglt, majd a csapattagok elre adogatjk
(mindenkinek hozz kell rnie).
Amikor az els emberhez r a tgla, elfut vele az asztalig, ott lerakja, majd
res kzzel visszafut a sor vgre, s indtja elre a kvetkez tglt.
Az a csapat nyer, amelyik a leggyorsabban pti fel a tornyt, s r vissza a kiindul vonalra. (minden tglnak bent kell lennie az ptmnyben)
SZIMI FUTS
Szl s gyerek prba ll, a kzbls lbakat sszektjk, gy kell megtenni a tvot a kockig, megkerlni azt s vissza. A kvetkez pros akkor indulhat, ha a visszark tlpik a vonalat.
Az a csapat nyer, melynek utols prosa elszr r vissza s lpi t a vonalat.
MEMRIA VERSENY
Az asztalra kitesznk 10-15 trgyat gy, hogy a vonal mgl ne lehessen ltni.
Az els gyerek az asztalhoz szalad, megnzi a kihelyezett trgyakat, prbl megjegyezni minl tbbet azok kzl. Visszafut a vonalhoz, ahol a szlk lerjk a felsorolt trgyakat, indtjk a kvetkez gyereket. A szlk mindvgig a vonal mgtt maradnak, s minden gyerek csak egyszer futhat az asztalhoz.
A versenyt az a csapat nyeri, amelyik a legpontosabban lerja az asztalon tallhat trgyakat. (csak egyez tallat esetn szmt a gyorsasg)
PIRAMIS BONT
Az asztalra felptnk egy piramist. A felnttek a tvolabbi, a gyerekek a kzelebbi vonalrl, dobnak felvltva. Mindenkinek kt dobsa van. A szl – gyerek pros dobsa utn, egytt indulva sszeszedik a 4 db kislabdt, s a kvetkez prosnak odaviszik azokat.
A labda sszeszedsekor nem szabad a tglkhoz hozzrni.
Az a csapat nyer, amelyik labdival elszr takartja le az asztalt.
BJS A KOCKN T
A csapat egysoros vonalban helyezkedik el. Az els ember kezben lufi.
Jelre elfut a kockig, a lufit tjuttatja a lyukon, maga is tbjik, felkapja a lufit, s visszafut, tadja a soron kvetkeznek. Ha a lufi kzben eldurran, azonnal el kell futni a gyjthz, s beszerezni egy jat.
Az a csapat nyer, amelyiknek minden tagja tbjt a kockn, s az utols ember is visszart a vonal mg egy p lufival.