Ha gy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lv anyagokat szvesen megosztand velnk, akor prbld meg a megfelel modulba feltlteni. Ha nem sikerl, kld el mail cmemre!
Sajnos kpeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elkldd, akkor azt is felteszem!
Mrti
Mail:
Tancs regisztrcihoz:
- egyedi felhasznl nevet vlassz!
- vrd meg a visszaigazol mailt
- ha nem sikerl belpned krj jelszemlkeztett
- nem n intzem, tlem fggetlenl mkdik
- jra prbld meg
Fejleszt jtkok : ASZE 3 /Hallsi emlkezetfejleszt program / dr. Torda gnes
ASZE 3 /Hallsi emlkezetfejleszt program / dr. Torda gnes
2009.08.17. 10:28
ASZE 5
Bemenet: Auditv
Kimenet: Vizulis/Motoros
Cl:
A tanulk fzzenek gyngyt megfelel szn s/vagy forma szekvenciban a verblis utastst kvetve s ismteljk meg a szekvencit verblisan is.
Eszkz:
Egy doboz klnfle szn s formj gyngy s zsinr
Eljrs:
Helyezzk a gyngys dobozt (klnbz sznek s formjak) a tanulk el.
„Meg fogom nektek mondani, melyik gyngyt fzztek s milyen sorrendben. Nagyon figyeljetek, s amikor befejeztem, azonnal ismteljtek meg amit mondtam, s kezdjtek meg a gyngyfzst pontosan gy, ahogy megbeszltk.”
Amikor a tanulk befejeztk a feladatot, arra krjk ket, hogy verblisan ismteljk meg a gyngyeik szekvencijt anlkl, hogy nznk azt. Elszr valamennyi gyermeknl hrom sznnel kezdjk a szekvencit. Miutn valamennyi gyermeknek sikerlt, bvtsk a feladatot mg egy sznnel, s ismteljk meg az eljrst. A feladat nehezthet, ha a szekvenciban klnbz szn s forma kombincit adunk meg (pl. piros ngyzet, kk hromszg, zld kr stb.), vagy gy nvelhetjk a feladat nehzsgt, hogy tbbszrzzk a fzst (pl. kt piros ngyzet, hrom kk kr, egy srga hromszg stb.).
ASZE 6
Bemenet: Auditv
Kimenet: Verblis/Motoros
Cl:
A tanulk lpjenek egyik sznrl a msikra a verblisan megadott szekvencival sszhangban s ismteljk meg a szekvencit verblisan. A tanulk egy verblisan adott sznlistt fognak megismtelni.
Eszkz:
Nyolc sznes krtya
Eljrs:
Rendezzk el a nyolc sznes krtyt a padln vletlenszer alakban.
„Most mindenkinek megmondom, hogy melyik sznre lpjen. Figyeljetek nagyon, s amikor befejeztem, lpjetek a sznekre abban a sorrendben, ahogy azt mondtam!”
Amikor a tanulk elvgeztk a feladatot, akkor krjk, ismteljtek meg a sznszekvencit verblisan. Kezdjk hrom sznnel. Majd adjunk msik hrom sznbl ll sorozatot, s krjk, hogy azt verblisan ismteljk meg (ezttal anlkl, hogy rlpnnek a sznekre). Fokozhat a feladat nehzsge, ha megismteljk azt eljrst ngy sznnel. rdekesebb, ha a tanulkat arra krjk, hogy ugorjanak vagy szkdcseljenek egyik sznrl a msikra.