mindenovi
mindenovi

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 Ha gy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lv anyagokat szvesen megosztand velnk, akor prbld meg a megfelel modulba feltlteni. Ha nem sikerl, kld el mail cmemre!

Sajnos kpeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elkldd, akkor azt is felteszem! 

 Mrti

 

Mail: 

 

 Tancs regisztrcihoz:
- egyedi felhasznl nevet vlassz! 
- vrd meg a visszaigazol mailt
- ha nem sikerl belpned krj jelszemlkeztett
- nem n intzem, tlem fggetlenl mkdik 
- jra prbld meg

 

 

 

 

 

 

Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Beszlgessnk
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

 

 

Ennyien jrtak itt
Induls: 2008-07-23
 

Szvgyem:

n is rintett vagyok

Figyelj rjuk!!!!

 


 

 

 

 

Hasznos oldalak
 

 

 

 

Ha tetszik, tedd ki honlapodra!

 

 



     

 

Fejleszt jtkok
Fejleszt jtkok : ASZE 3 /Hallsi emlkezetfejleszt program / dr. Torda gnes

ASZE 3 /Hallsi emlkezetfejleszt program / dr. Torda gnes

  2009.08.17. 10:28


ASZE 5

Bemenet: Auditv

Kimenet: Vizulis/Motoros

 

Cl:

A tanulk fzzenek gyngyt megfelel szn s/vagy forma szekvenciban a verblis utastst kvetve s ismteljk meg a szekvencit verblisan is.

Eszkz:

Egy doboz klnfle szn s formj gyngy s zsinr

Eljrs:

Helyezzk a gyngys dobozt (klnbz sznek s formjak) a tanulk el.

„Meg fogom nektek mondani, melyik gyngyt fzztek s milyen sorrendben. Nagyon figyeljetek, s amikor befejeztem, azonnal ismteljtek meg amit mondtam, s kezdjtek meg a gyngyfzst pontosan gy, ahogy megbeszltk.”

Amikor a tanulk befejeztk a feladatot, arra krjk ket, hogy verblisan ismteljk meg a gyngyeik szekvencijt anlkl, hogy nznk azt. Elszr valamennyi gyermeknl hrom sznnel kezdjk a szekvencit. Miutn valamennyi gyermeknek sikerlt, bvtsk a feladatot mg egy sznnel, s ismteljk meg az eljrst. A feladat nehezthet, ha a szekvenciban klnbz szn s forma kombincit adunk meg (pl. piros ngyzet, kk hromszg, zld kr stb.), vagy gy nvelhetjk a feladat nehzsgt, hogy tbbszrzzk a fzst (pl. kt piros ngyzet, hrom kk kr, egy srga hromszg stb.).

 

ASZE 6

Bemenet: Auditv

Kimenet: Verblis/Motoros

 

Cl:

A tanulk lpjenek egyik sznrl a msikra a verblisan megadott szekvencival sszhangban s ismteljk meg a szekvencit verblisan. A tanulk egy verblisan adott sznlistt fognak megismtelni.

Eszkz:

Nyolc sznes krtya

Eljrs:

Rendezzk el a nyolc sznes krtyt a padln vletlenszer alakban.

„Most mindenkinek megmondom, hogy melyik sznre lpjen. Figyeljetek nagyon, s amikor befejeztem, lpjetek a sznekre abban a sorrendben, ahogy azt mondtam!”

Amikor a tanulk elvgeztk a feladatot, akkor krjk, ismteljtek meg a sznszekvencit verblisan. Kezdjk hrom sznnel. Majd adjunk msik hrom sznbl ll sorozatot, s krjk, hogy azt verblisan ismteljk meg (ezttal anlkl, hogy rlpnnek a sznekre). Fokozhat a feladat nehzsge, ha megismteljk azt eljrst ngy sznnel. rdekesebb, ha a tanulkat arra krjk, hogy ugorjanak vagy szkdcseljenek egyik sznrl a msikra.