mindenovi
mindenovi

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 Ha gy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lv anyagokat szvesen megosztand velnk, akor prbld meg a megfelel modulba feltlteni. Ha nem sikerl, kld el mail cmemre!

Sajnos kpeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elkldd, akkor azt is felteszem! 

 Mrti

 

Mail: 

 

 Tancs regisztrcihoz:
- egyedi felhasznl nevet vlassz! 
- vrd meg a visszaigazol mailt
- ha nem sikerl belpned krj jelszemlkeztett
- nem n intzem, tlem fggetlenl mkdik 
- jra prbld meg

 

 

 

 

 

 

Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Beszlgessnk
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

 

 

Ennyien jrtak itt
Induls: 2008-07-23
 

Szvgyem:

n is rintett vagyok

Figyelj rjuk!!!!

 


 

 

 

 

Hasznos oldalak
 

 

 

 

Ha tetszik, tedd ki honlapodra!

 

 



     

 

Fejleszt jtkok
Fejleszt jtkok : ASZE 4 /Hallsi emlkezetfejleszt program / dr. Torda gnes

ASZE 4 /Hallsi emlkezetfejleszt program / dr. Torda gnes

  2009.08.17. 10:31


ASZE 7

Bemenet: Auditv/Vizulis

Kimenet: Verblis

 

Cl:

A tanulk tereptrgyak sorozatnak megadott szekvencijra emlkezzenek vissza, s mondjk el a szekvencit elre- s htrafel.

Eszkz:

Tereptrgy krtyk kszlete

Eljrs:

Minden tanulnak sorjban megmutatunk hrom krtyt. Mindegyik tereptrgyat brzol.

„Gondoljtok azt, hogy az iskolba vezet ton elhaladtok valamennyi a krtyn lthat trgy eltt!”

Mutassunk r mindegyik krtyra, ahogy a nevt emltjk.

„Most arra krlek titeket, hogy prbljatok meg visszaemlkezni valamennyi dologra, abban a sorrendben, ahogy az iskolba vezet ton elhaladtok mellette, anlkl, hogy a krtyra nzntek.”

Miutn a tanulk verblisan elismteltk a szekvencit, megismteljk az eljrst, de ezttal a tanulk kpzeletben az iskolbl hazafel mennek, ezltal teht megfordul a szekvencia. Kezdjk valamennyi gyermeknl hrom tereptrgybl ll szekvencival. Miutn minden gyermek megoldotta, szaportsuk a trgyak szmt eggyel, s ismteljk meg az eljrst.

 

ASZE 8

Bemenet: Auditv

Kimenet: Vizulis/Motoros

 

Cl:

A tanulk emlkezzenek szmok s/vagy betk pontos szekvenciban megadott sorozatra s kssk ssze a megadottakat egy munkalapon.

Eszkz:

Munkalap vletlenszeren vlasztott szmokkal s betkkel

Eljrs:

A tanulk egy munkalapot hasznlnak, amelyen vletlenszeren kirt betk s szmok vannak.

„Mondok nektek egy betlistt. Figyeljetek nagyon, s amikor befejeztem, arra krlek titeket, hogy kapcsoljtok ssze a betket abban a sorrendben, ahogy n azt elsoroltam! Amikor befejezttek a betk sszekapcsolst, ti is mondjtok hangosan azokat abban a sorrendben, ahogy sszekapcsolttok ket!”

Kezdjk egy hrom bets szekvencival s minden ksrletnl eggyel nveljk a szekvencit. Hasonl mdon megismtelhetjk az eljrst csak a szmokkal. A feladatot nehezthetjk a betk s szmok kevert szekvencijnak bemutatsval. Kezdjk gy, hogy egy szmot vegytnk bele a betk szekvencijba.