Ha gy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lv anyagokat szvesen megosztand velnk, akor prbld meg a megfelel modulba feltlteni. Ha nem sikerl, kld el mail cmemre!
Sajnos kpeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elkldd, akkor azt is felteszem!
Mrti
Mail:
Tancs regisztrcihoz:
- egyedi felhasznl nevet vlassz!
- vrd meg a visszaigazol mailt
- ha nem sikerl belpned krj jelszemlkeztett
- nem n intzem, tlem fggetlenl mkdik
- jra prbld meg
Fejleszt jtkok : ASZE 4 /Hallsi emlkezetfejleszt program / dr. Torda gnes
ASZE 4 /Hallsi emlkezetfejleszt program / dr. Torda gnes
2009.08.17. 10:31
ASZE 7
Bemenet: Auditv/Vizulis
Kimenet: Verblis
Cl:
A tanulk tereptrgyak sorozatnak megadott szekvencijra emlkezzenek vissza, s mondjk el a szekvencit elre- s htrafel.
Eszkz:
Tereptrgy krtyk kszlete
Eljrs:
Minden tanulnak sorjban megmutatunk hrom krtyt. Mindegyik tereptrgyat brzol.
„Gondoljtok azt, hogy az iskolba vezet ton elhaladtok valamennyi a krtyn lthat trgy eltt!”
Mutassunk r mindegyik krtyra, ahogy a nevt emltjk.
„Most arra krlek titeket, hogy prbljatok meg visszaemlkezni valamennyi dologra, abban a sorrendben, ahogy az iskolba vezet ton elhaladtok mellette, anlkl, hogy a krtyra nzntek.”
Miutn a tanulk verblisan elismteltk a szekvencit, megismteljk az eljrst, de ezttal a tanulk kpzeletben az iskolbl hazafel mennek, ezltal teht megfordul a szekvencia. Kezdjk valamennyi gyermeknl hrom tereptrgybl ll szekvencival. Miutn minden gyermek megoldotta, szaportsuk a trgyak szmt eggyel, s ismteljk meg az eljrst.
ASZE 8
Bemenet: Auditv
Kimenet: Vizulis/Motoros
Cl:
A tanulk emlkezzenek szmok s/vagy betk pontos szekvenciban megadott sorozatra s kssk ssze a megadottakat egy munkalapon.
Eszkz:
Munkalap vletlenszeren vlasztott szmokkal s betkkel
Eljrs:
A tanulk egy munkalapot hasznlnak, amelyen vletlenszeren kirt betk s szmok vannak.
„Mondok nektek egy betlistt. Figyeljetek nagyon, s amikor befejeztem, arra krlek titeket, hogy kapcsoljtok ssze a betket abban a sorrendben, ahogy n azt elsoroltam! Amikor befejezttek a betk sszekapcsolst, ti is mondjtok hangosan azokat abban a sorrendben, ahogy sszekapcsolttok ket!”
Kezdjk egy hrom bets szekvencival s minden ksrletnl eggyel nveljk a szekvencit. Hasonl mdon megismtelhetjk az eljrst csak a szmokkal. A feladatot nehezthetjk a betk s szmok kevert szekvencijnak bemutatsval. Kezdjk gy, hogy egy szmot vegytnk bele a betk szekvencijba.