Ha úgy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lévő anyagokat szívesen megosztanád velünk, akor próbáld meg a megfelelő modulba feltölteni. Ha nem sikerül, küld el mail címemre!
Sajnos képeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elküldöd, akkor azt is felteszem!
Márti
Mail:
Tanács regisztrációhoz:
- egyedi felhasználó nevet válassz!
- várd meg a visszaigazoló mailt
- ha nem sikerül belépned kérj jelszóemlékeztetőt
- nem én intézem, tőlem függetlenül működik
- újra próbáld meg
A ritmus- és dallamhangszeres improvizáció készségének kialakítása a tanult tempók és dinamikák, egyszerű zenei szerkezetek (kérdés – felelet játékok), valamint az eltérő karakterek felhasználásával.
A csend, a zaj, a zörej elkülönítése.
Az emberi hang színeinek és a hangszerek hangszínének megismertetése, megkülönböztetése vizuálisan is.
A dallam, a hangmagasság, a tempó, a dinamika, a metrum, a hangerő, a hangszín, a hangzási színezetek, a zenei mozgásformák érzékeltetése.
A tanult gyermek- és játékdalok mozgással kísért csoportos előadása.
A játékbátorság kialakítása, a csoport előtti megnyilvánulás gyakorlása és elfogadása.
Ritmusérzék-fejlesztés
Hallás-
fejlesztés
Mozgáskultúra fejlesztése
December
Játékba hívogató közben egyenletes kézmozdulattal a játékban résztvevők összegyűjtése
Ritmushangszerek használatának gyakorlása, a ritmikai többszólamúság megalapozása.
A hang tulajdonságainak megfigyeltetése. A hangmagasság, a hangerő, a hangszín iránti érzékenység fejlesztése.
A hallás utáni éneklés képességének kialakítása.
A tanult dallamok felismerési képességének kialakítása.
Mozgáskultúra fejlesztése népzenére, egyszerű táncmozdulatok segítségével
Mozgásos improvizáció szervezése a fantázia szabadságával.
Játék és mozgás segítségével átérezni és testtel kifejezni a hang jelentését, karakterét
Ritmusérzék-fejlesztés
Hallás-
fejlesztés
Mozgáskultúra fejlesztése
Január
Gyors tempó érzékeltetése komolyzenei részlet meghallgatásán keresztül.
Mondókaritmus gyakorlása változatos eszközökkel, és a testré-