mindenovi
mindenovi

 

 

 


 

 

 

 

  

 

 

 Ha úgy gondolod, hogy a "tarsolyodban" lévő anyagokat szívesen megosztanád velünk, akor próbáld meg a megfelelő modulba feltölteni. Ha nem sikerül, küld el mail címemre!

Sajnos képeket nem biztos, hogy tudsz beilleszteni, de ha elküldöd, akkor azt is felteszem! 

 Márti

 

Mail: 

 

 Tanács regisztrációhoz:
- egyedi felhasználó nevet válassz! 
- várd meg a visszaigazoló mailt
- ha nem sikerül belépned kérj jelszóemlékeztetőt
- nem én intézem, tőlem függetlenül működik 
- újra próbáld meg

 

 

 

 

 

 

Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Beszélgessünk
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

 

 

Ennyien jártak itt
Indulás: 2008-07-23
 

Szívügyem:

én is érintett vagyok

Figyelj rájuk!!!!

 


 

 

 

 

Hasznos oldalak
 

 

 

 

Ha tetszik, tedd ki honlapodra!

 

 



     

 

Játékok
Játékok : Játékgyűjtemény /1

Játékgyűjtemény /1

  2008.07.26. 16:26

játékok

 

 Agytorna

Javasolt életkor: 5-6 évesek

 

A játék menete:

  • Indiánszökdelés körben, a csoportszobában.

  • Gondolkodó sapka: Fogd meg a füled úgy, hogy a hüvelykujjad legyen elől, a többi, hátul. Finoman gyűrögesd a füled, mintha ki akarnád simítani

  • Nyakhimbálás: Húzd fel mindkét válladat és fejbiccentés előre, hátra, jobbra,balra.

Eszközök: -

Állathangok utánzása

Javasolt életkor: 3-4 évesek

Fejleszti: ismeret, szókincsbővítés, beszédszervek ügyesítése

A játék menete:
Ki tudja melyik állat milyen hangot ad ki?

  • kutya vau-vau,

  • macska miáú,

  • egér cin-cin,

  • malac úi-úi, röf-röf,

  • csacsi iá,

  • kakas kukuríkú,

  • medve brumm,

  • kecske mek-mek.

Eszközök: -

Állatország

Javasolt életkor: 3-4-5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, emlékezet, gondolkodás, hallásfejlesztés

A játék menete:
Válasszunk egy ismert dalt, mely egyszerű ritmusképletű, kis hangterjedelmű, pl.: Zsipp-zsupp, Csiga – biga.
A dal eléneklése után egy-egy állatországba utazunk, ahol csak egy meghatározott hangon tudunk beszélni, énekelni. Kedves dalunkat azon énekeljük pl.:

  • mackó országban: me-me-me,

  • kígyó országban: szi-szi-szi,

  • liba országban: gá-gá-gá,

Eszközök: -

Amerikából jöttem…

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete
Amerikából jöttem, mesterségem címere…
A kiválasztott pár valamilyen foglalkozást mutogat el. A többieknek ki kell találni mi is az a foglalkozás. Ha kitalálták, cserélnek.

Eszközök: -

Az erdőben jártunk keltünk…

Javasolt életkor: fejlett 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, gondolkodás, fantázia, szókincs

A játék menete:

  • egy katicát elvesztettünk…hová lett?( pl. elmászott a levél mögé, elrepült,)

  • egy méhet elvesztettünk…hová lett?

  • egy magot elvesztettünk…hová lett?

  • egy lepkét elvesztettünk… hová lett?

Eszközök: -

Baba-játék:

Javasolt életkor: 3-4 évesek

Fejleszti: figyelem, beszédszervek ügyesítése

A játék menete:
Mindenki baba lesz, éhes és sír
OÁ..OÁ..OÁ…
(nagyra nyitott szájjal)

Eszközök: -

Babanyelv

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete
A szavakat „lemeztelenítjük” és csak a magánhangzókat ejtjük ki,pl.: úóui = túrórudi

Eszközök: -

Barkohba

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete:
A csoportszoba játékai közül összegyűjtünk néhányat egy kosárba. Majd felsoroljuk, megnevezzük, mit gyűjtöttünk. Egy gyermek gondolatban kiválaszt magának egy játékot. A gyermekek kérdezik, valamilyen tulajdonságot, ismertetőt mondanak, pl.: „fából van?” Ha a válasz ”nem” akkor kiveszik a kosárból az összes olyan játékot, ami fából van. A maradékra kérdeznek: „ Amire gondoltál az ruha? ” Ha a válasz „ igen” akkor kivesznek mindent, ami nem ruha. A játék addig tart, amíg csak egy dolog marad a kosárban.

Eszközök: csoportszoba játékai, tárgyai

 

Be a tóba, ki a partra!

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem

A játék menete:

Jó nagy kört rajzolunk a földre, ez lesz a tó. A gyerekek körben felsorakoznak a parton. „Be a tóba!” kiáltásra mindannyian páros lábbal beugranak. Aki nem ugrik, kiesik a játékból. A „Ki a partra! kiáltásra szintén páros lábbal ki kell ugrani a körből. Akinek nem sikerül, kiesik a játékból.

Eszközök: -

Bizalom

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: hallási figyelem

A játék menete:

Egy bekötött szemű gyerek úgy kerülgeti a tárgyakat, ahogyan az előtte haladó hanggal irányítja Pl.: taps, dob, berreg.. A veszély jelzését és a jó út hangját előre meg kell beszélni.

Eszközök: kendő, csoportszoba tárgyai


Ceruzából labirintus

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, légzésre figyelés, szabályok betartása

A játék menete:
Ceruzából labirintust építünk, bármilyet, ami a gyerekeknek tetszik, (egy bejárat, egy kijárat) s benne fújással kell vezetni a pingponglabdát. A pingponglabdához nem szabad kézzel hozzáérni. Az az ügyes, aki végig tudja vezetni a labdát a labirintuson.

Eszközök: ceruzák, ping-pong labda, asztal

Ciklikus hangutánzás

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, gondolkodás,emlékezet

A játék menete:
Az asztalon kígyók képei, vonatok képei sorakoznak szabálytalan sorrendben.
Balról jobbra haladva együtt utánozzuk a hangokat. Később ők is alkothatnak tetszőleges sorrendet, olvassák is le.
kígyó vonat kígyó kígyó vonat vonat vonat
SZ S SZ SZ S S S

Eszközök: kígyó és vonat hívóképek

Cukorszopogatás

Javasolt életkor: 3-4-5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, a nyelv mozgatásával izmok erősítése

A játék menete:
A gyerekek felfújják az arcukat, és a levegőt úgy tologatják egyik oldalról a másikra, mint a cukorkát.
A másik változatban pedig a nyelvükkel teszik ugyanezt.

Eszközök: -

Csibe játék 1.

Javasolt életkor: 3-4 évesek

Fejleszti: figyelem, utánzás képessége

A játék menete:
A „cs” hang hangoztatása. A csibék (a gyerekek) csipp - csipp hangot adnak, és sétálgatnak a játéktéren. Amikor megjelenik a macska, elmenekülnek (egy megbeszélt helyre), s még hangosabban csipognak. A macska lehet egy báb, vagy a pedagógus is.

Eszközök: -

 

Csibe játék 2.

Javasolt életkor: 3-4 évesek

Fejleszti: szem- kéz koordinációt, figyelem

A játék menete:
A gyermek tenyerébe szórunk 2-3 szem zizit. A gyermek feladata a ziziszemeket ajkával felcsipegetni a tenyeréből. A gyerek a csibe, csücsörített ajka a csőr.

Eszközök: zizi

Csinálj egyből sokat!

Javasolt életkor: fejlett 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, gondolkodás

A játék menete:
Olyan főnevet mondunk, amit a gyermek egy gyűjtőnév alá tud rendezni. A főfogalmat mondjuk, és a gyerek mond egy alá tartozó fogalmat. Jó ha a gyermekek minél többet tudnak gyűjteni pl.:

  • fa erdő

  • katona hadsereg

  • körte gyümölcs

  • rózsa virág

 

(visszafelé egyszerűbb!)

Eszközök: -

 

 

 

Csomagolom a hátizsákom

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete
Bizonyára mindannyian ismerjük a „Szólánc” játékot. A játékosok minden körben, mikor rájuk kerül a sor, megismétlik az addig felfűzött szóláncot és egy új szóval megtoldják.
A mi mondatunk úgy kezdődik, hogy „Csomagolom a hátizsákom, és egy vajas-kenyeret teszek bele”. A következő megismétli ezt és megtoldja pl.: egy naranccsal.
Ha legalább 10 dolgot fel tudnak sorolni helyes sorrendben, befejezhetjük a játékot. Képtelen, oda nem illő dolgokat is tehetünk a zsákba, pl.: kályhacsövet…
A játékalap mondata változtatható pl.: séta során láttam egy szem makkot.

Eszközök: -

Ellentétpárok

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: gondolkodási műveletek, szókincsbővítés

A játék menete:
A gyerekek sorban ülnek, a pedagógus mond egy szót, és a gyereknek a jelentésben ellenkezőjét kell válaszolni.
Lehet úgy is játszani, hogy képeket (pl.: hideg - meleg, egyenes – görbe, stb.) gyűjtünk, és az egyik felét kiterítjük az asztalon, szőnyegen, stb. A pár másik felét mutatjuk a gyermeknek, s neki az ellentétét kell kivenni az szétterített képek közül.

Eszközök: képek

 

Emlős, madár, hal

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete:
A gyerekek körben állnak. A játékvezető egy labdával középre áll. Hangosan mondja: „Emlős, madár, hal… madár” és valakinek dobja a labdát, de rögtön hangosan számolni kezd 10-ig.
Ezalatt a játékos, aki a labdát kapta, mond egy madárnevet (pl.: veréb,fecske,cinke,stb.) és a labdát visszadobja. Ha a játékvezető az „Emlős, madár, hal”… után a halat mondja akkor a válasz: ponty, csuka, harcsa, stb.
Ha az emlőst mondja, bármelyik emlőst meg lehet nevezni. A labdát csak azután lehet visszadobni, ha a válasz elhangzott.

Eszközök: labda

Épp az ellenkezője

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete:

A gyerekeknek fordítva kell végrehajtaniuk az instrukciókat. Pl. Állj fel! Erre nekik le kell ülniük.

Eszközök: csoportszoba eszközei

 

Ernyős játék

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: beszédkedv fejlesztése, kifejező készség, gondolkodás, emlékezet, fogalomalkotás, testséma, szókincsfejlesztés (fontos arra törekedni, hogy a gyermek egész mondatban válaszoljon.)

A játék menete:
Leterítünk egy ernyőt a földre (ez négy színből elkészített körlap, minden színből kettő van de nem egymás mellett), nyolc darab fejformát lerakunk a különböző színekre (mellékletben megtalálható). A gyerekek mondókára körbe járnak. A mondóka végén leülnek az előttük lévő szín elé. Amikor rájuk kerül a sor, felfordítják és megnézik az előttük levő korongot, majd elmondják, mit látnak rajta:

  • milyen szín van előttük?

  • mi van a fejformán?

  • mi hiányzik róla?

  • milyen arcot fejez ki?

Eszközök: ernyő, fejformák a mellékletből

Érzelem- varázslat játék

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem, arcizmok erősítése, érzelmek megnevezése

A játék menete
Az egyik gyermek a varázsló, a többiekkel szemben állva változtatja azok érzéseit. Ahogyan az ő arcán változnak az érzelmek, úgy változzon ez a többiekén is. A végén elmeséljük, hogy hányféle érzésünk volt közben.

Eszközök:-

 

Ez a malac piacra megy

Javasolt életkor: 3-4 évesek

Fejleszti: figyelem, tiszta kiejtés fejlesztése, mozgásfejlesztés újjak nyitogatása egymás után

A játék menete:
Újjak kinyújtása egyenként, a szövegnek megfelelően, de lehet újbábokkal is játszani.

Ez a malac piacra megy,
Ez itthon marad,
Ez kap finom pecsenyét,
Ez semmit se kap,
S ez a kicsi visít nagyot!!
Uí! Uí! Éhes vagyok!”

Eszközök: ujjbáb

 

 

 

 

Fekete, fehér, igen nem

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete:
A játék egyetlen szabálya az, hogy ezt a négy szót nem szabad kimondani. A játékvezető kérdéseket tesz fel, amire a kérdezettnek válaszolnia kell, de az említett szót nem szabad kimondani. Aki téveszt zálogot ad.

Eszközök: -

Felelj gyorsan!

Javasolt életkor: fejlett 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, gondolkodás, emlékezet, fantázia, szókincsbővítés

A játék menete:
A gyermeknek feltesszük a kérdést, s a gyereknek gyorsan kell válaszolnia.
Pl: Mi piros? Mi édes? Mi sós? Mi van fából? Stb.

Eszközök: -

Figyelj, itt a …!

Javasolt életkor: fejlett 5-6 évesek

Fejleszti: hallási figyelem

A játék menete:

A gyerekek körben helyezkednek el. A kezdő játékos az egyik társa felé fordulva mondja: - Figyelj itt a bokám! De a kezével nem a bokáját, hanem pl. a fülét fogja meg. Akihez az előző mondat szólt, az folytatja a sort: - Figyelj itt a fülem! És megfogja pl. az orrát.

Eszközök: -

 

Finommotorika fejlesztése

Javasolt életkor: 3-4-5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, finommozgás fejlesztése

A játék menete:

  • ujjmozgási gyakorlatok (ökölbezárás, ujjak széttárása, feszítés lazítás)

  • ujjakkal hüvelykujj érintgetése

  • ujjal eső utánzása

  • ujjak sétáltatása az asztalon stb.

Eszközök: -

Folytasd a mesémet!

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, gondolkodás, emlékezet, szókincsbővítés

A játék menete
A pedagógus kezdjen el egy kedves tetszőleges történetet, majd a gyermek vegye át a mese fonalát, aztán újra az óvónő meséljen és így tovább, amíg vége nincs a mesének.

Eszközök: -

Föld, víz, levegő

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, szókincsbővítés

A játék menete:

Az óvónő egyenként mutat a játékosokra és közben mindegyiknek egyenként mond egy szót; föld, víz, vagy levegő. Minden gyermeknek egy állatnevet kell mondani, de azon az élőhelyen, ahol azt az óvónő meghatározta. Ismételni nem szabad a már elhangzottakat.

 

Eszközök: -

 

Fújások

Javasolt életkor: 3-4-5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, mozgás koordináció, helyes levegővétel

A játék menete:
Meghatározott eszközökkel játékos cselekvésre, fújásra ösztönzés.

  • tollpihe fújása

  • felfüggesztett kismadár, pillangó fújása

  • tollpihe fújása szívószállal

  • gyertyafújás – fokozatosan nehezítő távolítással

  • szappanbuborék fújása

  • ping-pong labda fújása (irányított fújógyakorlat)

Eszközök: tollpihe, ping-pong labda, gyertya, stb.

Grimasz játék

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete
Az óvónő elmondja - később a gyerekek is vele mondhatják - a következő mondókát:
” Kiskanál, nagykanál, minden gyerek így tesz!”. A mondóka végén az óvónő arcmimikáját megváltoztatja grimasszal, a gyerekek pedig utánozzák.

Eszközök: -

Ha állat szeretnél lenni… miért?

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: a gyermek beszéltetése a cél

A játék menete:
A gyerekek körben ülnek, szemben velük az óvónő ül. Milyen állat szeretnél lenni? Kérdésre a gyermeknek egy állatot kell mondani s megindokolni, hogy miért az az állat szeretne lenni pl.: Macska szeretnék lenni, mert az szépen dorombol.

Eszközök: -

 

 

 

Ha én ………lennék…

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem

A játék menete
A gyermeknek meg kell fogalmaznia mit tenne ha pl.: madár lenne:

  • reggel csicseregnék

  • énekelnék a gyerekeknek

  • nem enném meg a többi madarat

  • a felhő felett repülnék

  • szabadon repülnék

Eszközök:-

Hallástérkép készítése

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti:emlékezet, figyelem, hallás, téri irányok

A játék menete
Egy gyermek leül a szőnyegre. Előzetes megegyezés alapján pl.:

  • a természet hangjait jelöljük virágfejjel

  • A nem természet hangjait jelöljük emberfejjel

A gyermek hallja a hangokat, s ki kell neki rakni maga elé, mit hall.
Nehezítve: ki kell rakni maga köré, mit hall, de azt is, hogy milyen irányból hallja. Természetesen mindenki másirányból hallják a hangokat. Ezután cserélnek, másik gyermek ül a szőnyegre.

Eszközök: virágfej, emberfej (mellékletben megtalálható)

Hang-kép egyeztetés

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem, hallás, gondolkodás.

A játék menete:
Mindegyik gyermek kap egy láncot (nyakba akasztható kártya), amelyen a kígyó (sz), vagy vonat (s) képe van. Az óvónő szavakat sorol, aki a szóban meghallja az adott hangot, feláll. A hívókép lehet más is.

Eszközök: -

Hangutánzással egybekötött légzőgyakorlatok

Javasolt életkor: 3-4-5 évesek

Fejleszti: figyelem, emlékezet

A játék menete:
Mély belégzés, hosszú, lassú kilégzés. Az az ügyes, aki sokáig tudja hangoztatni a hangot.
Pl: „hu”- bagoly, „sz”- kígyó, „s”- vonat, hangokkal, a levegő lassú kicserélése.

Eszközök: -

 

Hogy szereted a barátodat?

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem, gondolkodás, fantázia

A játék menete
A gyerekek körben ülnek. A játékvezető középen megforgat egy kanalat. Aki felé mutat a kanál, az mond egy hasonlatot. Pl: Úgy szeretem a barátomat, mint cica a tejet. (a disznó a kukoricát, autó a benzint, maci a málnát, a mókus a mogyorót.)

Eszközök: kanál

Hogy szólítod meg?

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem, udvariassági formák

A játék menete
Hogy szólítod meg a vonatvezetőt, a barátodat, szomszédodat, anyukádat, stb.

Eszközök: -

Hol dobol a majom?

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: hallásfejlesztés, téri tájékozódás

A játék menete:

Dobozokba különböző játékokat helyezünk, mindegyikbe egyet. Az egyikbe egy felhúzható játékot pl. egy doboló majmot. A bekötött szemű játékosnak meg kell találnia azt a dobozt, amelyikben a majom dobol. Ha a dobolás lejár, a játékosnak meg kell várnia, hogy a játékvezető újra felhúzza a majmot. A játékost induláskor meg kell pörgetni.

Eszközök: doboló majom vagy más felhúzható játék, dobozok

Hol szól a csengő?

Javasolt életkor: 3- 4- 5-6 évesek

Fejleszti: hallásfejlesztés

A játék menete:
A gyerekek körben ülnek. Három gyermeknek bekötjük a szemét, és a szőnyeg közepére vezetjük. Valakinek, aki ül, odaadjuk a csengőt. A három gyerek közül, aki hamarabb odaér a csengőhöz, az a győztes.

Eszközök: csengő, három kendő

 

Hüvelykujjam korán kelt

Javasolt életkor: 3-4 évesek

Fejleszti: figyelem, emlékezet, mozgásfejlesztés, tiszta kiejtés, finommotorika

A játék menete:
Játszik mind a két kézfej. A mondóka szövegét követjük mozgással.

Hüvelykujjam korán kelt,
(hüvelykujjak behajlítása)
Ablakokon kopogott,
(összeütögetése)
A négy szomszéd kiugrott,
(a többi ujj kinyújtása)
S köszöntötték: Jó napot!
(A többi ujjal integetés)

Eszközök:-

Irányítós játék

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, gondolkodás, téri tájékozódás

A játék menete:
A játékvezető utasításokat ad. Pl.: Ülj a székre! Állj az asztal mögé! Az utasításoknak megfelelően kell a gyerekeknek cselekedni. Aki eltéveszti, kiesik a játékból és jöhet egy új játékos a győztes mellé.
Először tanuljuk meg játszani, majd később versenyjátékként is lehet alkalmazni.

Eszközök: székek, asztal stb.

Ismert dal

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: figyelem, gondolkodás, emlékezet

A játék menete:
Ismert dal dallamára szótagokat éneklünk. (pl.: Süss fel nap)

  • szi-szi-szi

  • La-la-la

  • Su-su-su

Eszközök: -

Játék a mesék befejezésével

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: beszédkedv fejlesztése, kifejezőkészség , fantázia, gondolkodás, emlékezet, szókincsfejlesztés

A játék menete:
Kevésbé ismert, rövid mesét mond az óvónő – befejezés nélkül. A gyermekeknek kell kitalálniuk a történet végét, tetszés szerint.

Eszközök: -

 

Játék a szavakkal

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: emlékezet, figyelem, gondolkodás

A játék menete
A gyermekek a szőnyegen ülnek. Az óvónő megkezd egy szót, a gyermeknek kell befejezni pl.: bög(re), kesz(tyű), sap(ka), csiz(ma) stb
Játszhatjuk úgy is, hogy a szóban kihagyunk egy magánhangzót. A gyerekeknek a hiányzó hangot kell kitalálni, és a szót helyesen kimondani pl.: v.rág, tá.ka, sa.ka stb.
A harmadik variációban pedig a szavak elejét nyeljük le,és azt kell kitalálni pl.: .esztyű, ..rág, .épa stb.

Eszközök: -

Jótündér

Javasolt életkor: 5-6 évesek

Fejleszti: A gyerekek kifejezésmódjának csiszolása.

A játék menete:
Ha egy Jótündér „elvarázsolna” mi szeretnél lenni? Miért?

Eszközök: -

Kakukktojás

Javasolt életkor: 4-5-6évesek

 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal